Cilt Terapi

Skintonik cilt bakim ve tedavilerinde, sellulit azaltmalarında, yaraların iyileşmesinde, sporcuların müsabaka öncesi performans arttırmalarında, çatlak ve skar tedavilerinde, estetik uygulamalarda, baş ve kas ağrılarında, kullanılan yeni bir cihaz ve tedavi metodudur.

CİLDE YANSIYAN PROBLEMLERi ,KAN DOLAŞIMINI VE LENFATİK SİRKULASYONU AKTİVE EDEREK GİDEREN VEYA HAFİFLETEN LA DERMOTONIE TEKNİĞİ PEK ÇOK ALANDA BAŞARILI OLMAKTADIR.

Uygulamalar:

SELLULİT:
Dokulardaki lenf dolaşımının herhangi bir nedenle yavaşlaması sonucu hücreler arasında lenf sıvısı birikmesiyle sellulit meydana gelir. Bu bölgedeki sıvının atılması temeline dayalı metotlar kullanılır.

YARA AMELİYAT İZLERİ: Kişinin yaşı, cilt tipi, yara zamanı, dokusu tedaviye cevap için önemli faktörlerdir. Yara ve ameliyat izlerindeki şikayetlerin başında gerginlik, kaşınma ve sertlik gelir. Dermatonıe metodu ilerleyen seanslarda cildin yumuşaması, rengi, bölgenin rahatlamasında etkili olmaktadır.

ÇATLAK: Cildin bazı bölgelerinde ortaya çıkan açılma ve yırtılmalardır. Buna dokuların kırılması neden olmaktadır. Tedavinin amacı dolaşımı canlandırmak düzene sokmaktır. Kollagen ve elastin oluşumundan sorumlu hücreler aktive edilmektedir.

GÖZ ALTI TORBALARI: Metod deride basıncı artırarak kan ve lenf dolaşımını artırarak lenf sıvısını boşaltmayı amaçlar.

* Sonuclar kişilere ve diğer faktörlere göre değişir

Bilgiler

Zayıflama ve beden formunuzdaki şikayetler için geliştirilmiş olan CFK tekniği vakum,masaj lenf drenaj özelliği ile kişi ve probleme yönelik uygulamalara imkan sağlar. Fransa La Dermatonıe kliniği tarafından geliştirilmiş olan bu tekniğin en önemli özelliği Cilde direk uygulanması kişiye ve bölgeye özel başlıkları olması acı ve sıkışma olmadan kollagen ve elastin liflerin sağlam kalmasıdır. Sinir sistemi çalışma harmonisi üzerindeki olumlu etkisi ile rahatlama ve pozitif enerji sağlar. Uygulamalar 12 seans olarak belirlenmiştir. Haftada en az 2 seans uygulanır. Uygulama amacımız uygulamanın sıklığı açısından önemlidir. Rahatlama için haftada bir gün yeterli iken , toparlanma ve zayıflama için haftada en az 2 seans yapılmalıdır.