• Bel Sağlığı

Bel sağlığı Hakkında

Belimiz iskelet sisteminin temel yapı taşlarından biri olarak vücut ağırlığımızı taşımakla birlikte ağırlık merkezimizle ilişki halindedir. Modern yaşamın oluşturduğu streslerin, yanlış duruşumuzun ve hareketsiz, spordan uzak oluşumuzun getirdiği ilave yükleri de üstlenmek zorundadır. Bel ağrılarının çoğu hafif zorlanma, fazla yüklenme ve günlük yaşama bağlı streslerin sonucudur.

• İleri Yaş Egzersizleri

Egzersizler Hakkında

İlerleyen yaşla birlikte vücudun fizyolojik özelliklerine uygun egzersiz programları geliştirerek hem yaşla ve hareketsizlikle kişinin günlük yaşamını etkileyen engelleyici unsurları ortadan kaldırmak, hem de vücudun daha sağlıklı ve dirençli olmasını sağlamak bilimsel olarak mümkündür. Bu nedenle yaşamın her döneminde olduğu kadar ileri yaşta da egzersiz önerilmektedir.

• Power Plate - Pilates

Pilates ve Power Plate

Tüm dünyada yaygın olarak kullanılan bu teknikte, Power Plate’in ürettiği vibrasyon, insan vücuduna bir enerji olarak yollanır.Tercih edilen frekanstaki salınımlar vücüt kaslarının gerilme yönünde uyarır. Uygulama süresince kaslar sürekli olarak gerilir/gevşer ve çalışır.

• Hamilelik

Hamilelik - Anne Baba

Çok özel bir dönemi yaşıyorsunuz, yaşam tarzınız değişiyor. Her gün bebeğiniz biraz daha gelişip büyüyor. Heyecanla bebeğinizin yüzünü göreceğiniz onu kucaklayacağınız anı bekliyorsunuz. Sağlıklı bir bebek dünyaya getirirken sizin sağlığınız dengeli beslenme, doktorunuzun kontrolleriyle birlikte, bilinçli bir egzersiz programı çok önemlidir

• Beden Formu

Beden Formu Hakkında

Beden formunuzun yada diğer bir dille silüetimizin çeşitli nedenlerle bozulması, benimseyemediğimiz yada göze hoş gelmeyen fiziksel görünümlerin ortaya çıkması beden formumuzun şekil kaybına uğraması olarak düşünülebilir.

• Cilt Terapi

Cilt Terapi Hakkında

Skintonik cilt bakim ve tedavilerinde, sellulit azaltmalarında, yaraların iyileşmesinde, sporcuların müsabaka öncesi performans arttırmalarında, çatlak ve skar tedavilerinde, estetik aplikasyonlarda, baş ve kas ağrılarında, kullanılan yeni bir cihaz ve tedavi metodudur.

Bilgi formundan soru iletebilirsiniz

Bilgi Formu